20.11.2010

Introducere

In aceasta zi relativ frumoasa de toamna, se pare ca plictiseala a ajuns la maxim in cazul meu si intr-un final mi-am zis: "Fii atent, am o idee care va mai alunga putin din plictiseala, bineinteles nu va fi permanent dar totusi, 10 minute de plictiseala in minus e mai bine decat 0 " si asadar oameni buni, da, mi-am facut blog cu scopul principal, cum am scris si mai sus ca poate voi mai alunga 10 minute de plictiseala. Ei bine... sa incepem.. Astazi, suna alarma telefonului la 6:45, iau telefonul in mana, ii dau amanare 10 minute si fac asa de cateva ori pana cand intr-un final imi fac curaj si ma dau jos din pat la pe la 7:15, o ora foarte matinala pentru mine. Beau cafeaua, intru in baie, ma spal, ma uit la TV un pic si pe la 11:30 plec spre facultate. Faculte des lettres!!! Prima optiune fiind aceasta facultate, a doua fiind facultatea de istorie si.... bla bla(filozofie cred) . Prima optiune a fost "literele" deoarece eu am terminat liceu de constructii si nu mi-a placut deloc asa ca am ales un loc unde nu voi face nici matematica nici fizica si nici alte stiinte exacte!
Imi plac filmele si serialele: Dap... eu am foarte mult timp liber si trebuie sa il ocup cu ceva. Ei bine, vizionez foarte multe filme si seriale in special genuri ca: Drama, Romance, Mystery si History. Filme preferate : 300, Lord of the Rings, Robin Hood, 500 days of summer, It's a boy girl thing si multe altele pe care nu le voi insirui, dar cred ca ati prins ideea cam ce filme imi plac :). Seriale: Dexter, The O.C. , Supernatural, Vampire Diaries(preferatul meu). Anime: Inuyasha, Dragon Ball(Z/GT), Bleach, Death Note.
Cred ca ma voi uita la un serial acum, mi-a cam pierit cheful de tastat pe moment. Toate cele bune:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu