26.11.2010

I'm back, lol

O saptamana incarcata.... Oooo da.... Lasand la o parte lucrurile neimportante, in aceasta saptamana am fost surprins de un telefon de la un prieten foarte bun de-al meu din perioada liceului cu care din pacate odata cu inceperea facultatii nu prea am mai tinut legatura. M-a sunat, am vorbit un pic si mi-a spus ca e prin zona pe unde stau eu si am iesit un pic prin oras. Sincer chiar mi-a parut bine ca am iesit pentru ca mi-am adus aminte de niste momente din perioada liceului, niste momente in care jucam WoW si multe alte chestii. Joi seara, din nou am iesit in oras cu "mon cousin" in cautare de un palton(el cauta, nu eu)! Dupa ce am fost la Real si nu era nimic frumos, am mers la Winmarkt si nici acolo nu prea erau chestii iar apoi am fost la vreo 2 magazine de prin Tiglina si la fel... nimic frumos. Cand vine vorba de imbracaminte, Galatiul este printre cele mai urate orase neavand prea multe optiuni.. Whatever.
A mai trecut o saptamana de facultate, mai sunt 2 cred si urmeaza si vacanta de Craciun de 3 saptamani.
Si in fine, dupa ce am rezumat un pic saptamana, acum uite niste chestii la care ma gandeam.... Vorbeam cu un prieten de la facultate despre urmatoarea chestie: De ce sa stai in jurul unei persoane pe care nu o placi? Exact... cunosc multe persoane care nu le plac pe altele, nu le suporta si totusi cateodata stau un jurul lor... Nu inteleg de ce? Sunt eu asa antisocial? Pentru ca pe bune, decat sa stau cu o persoana pe care nu o suport, mai bine stau singur... De ce sa ascult eu toate idioteniile pe care le scoate ala/aia pe gura? What the f...
Deci pe bune, chiar vorbeam cu o persoana care tocmai terminase o conversatie cu altcineva si dupa ce s-au despartit, persoana respectiva imi spune mie: "Ce mai mintea aia" . Ok.... si daca mintea atunci de ce naiba mai stateai langa ea ? Dap... cred ca sunt mult prea antisocial si ar trebui sa fiu mai "soft" cu persoanele huh?  NOT . Si aparent dinner is served si ma pun sa ma uit si la un film asa ca, va doresc o zi buna, Sky signing out :O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu