11.12.2010

Arogant?

Intr-una din zile vorbeam cu un prieten de-al meu, subiectul fiind: de ce sa fii arogant cand tu esti prost? Fie ca credeti sau nu, cunoasteti sau nu, eu unul cunosc cateva persoane care sunt foarte arogante si de fapt daca aprofundezi un subiect mai mult afli ca de fapt sunt idioti si aroganta lor este doar un semn ca sa mascheze asta. Tot vorbind de acest subiect, mi-am adus aminte si de Dr. Gregory House, caracterul principal din serialul "House M.D." si pentru cei care il stiu, personajul este aroganta dusa la extrem. Chestia este ca multi urmaresc acest serial, printre care ma numar si eu, care de obicei urasc persoanele arogante. De fapt, recent mi-am dat seama ca de fapt nu urasc persoanele arogante ci doar persoanele care vor sa para arogante, ascunzandu-si de fapt adevarata fata. Ii ziceam lui Alex: "Pai uite, House este arogant, dar pe buna dreptate, este expert in ceea ce face si stie mai tot timpul despre ce vorbeste". Deci da, dupa parerea mea ai tot dreptul sa fii arogant atat timp cat stii exact despre ce vorbesti si esti priceput in acel domeniu. Si acum daca stau bine si ma gandesc, mi s-a zis destul de des ca sunt arogant, in special in mmorpg-ul pe care obisnuiam sa il joc, World of Warcraft:
-----
Eu: esti prost ma...
X: du-te-n plm, de parca tu esti ala bun ma, care le stii pe toate
Eu: cum plm sa nu te fac idiot cand tu imi zici ca rogue pe combat este mai bun decat subtlety rogue in arena?
-----
Discutii de genu' si cred ca aveam tot dreptul sa ma comport asa dat fiind faptul ca stiam sigur ca persoana respectiva se inseala si habar nu are ce vorbeste. Deci da, concluzia este ca: E bine sa fii arogant atat timp cat stii despre ce vorbesti. Cred... =)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu