13.12.2010

Erm...... muviz : /

In ultimul timp am observat o crestere a filmelor cu super eroi... Recunosc, am urmarit cu placere povestea lui Spider Man in care Toby Maguire a jucat un rol exceptional dupa parerea mea, mi-a placut chiar si seria X-Men care fost deasemenea un film decent si chiar si The Dark Knight in care rolul lui Heath Ledger a facut tot filmul sa fie o capodopera. Dar acum sincer, I'M FED UP WITH SUPERHERO MOVIES!!! Da, filmele pe care le-am enumerat mai sus intr-adevar mi-au placut si probabil "Green Lantern" va fi deasemenea un film placut dar sincer.... deja au inceput sa se inmulteasca filmele de genul asta si mereu e aceeasi poveste ca sa fiu sincer: Un super erou sau in unele cazuri un viitor super erou se lupta cu cativa bad-guys si intr-un final apare "bad guy-ul" suprem cu care va purta o lupta de pe la jumatatea filmului pana la sfarsit si intr-un final se va incheia prin victoria super eroului. Spider Man: lupta cu Goblinul, lupta cu Sandman, cu Venom si cu Doc Ock; X-Men: in principiu aceeasi chestie numai ca alte nume, alte puteri speciale, alte chestii, lupta cu Magneto, cu Sabretooth, cu Pyro, cu Juggernaut; The Dark Knight: faimoasa rivalitate a lui Batman cu Jokerul.... Deja sunt prea multe chestii repetitive, sunt prea multe asemanari si sincer devine plictisitor. Dar se pare ca producatorilor nu li se pare de ajuns si deja au mai fost anuntate cel putin 3 filme cu super eroi care vor urma sa apara: Green Lantern, Captain America: The First Avenger si Thor. Probabil ca vor mai aparea si probabil ca multi le vor viziona poate din pura curiozitate sau din pura plicitseala sau poate ca unor persoane chiar le plac sa vada aceleasi chestii over and over  again.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu