25.12.2010

Prieteni si prietene²

In principiu puteti citi doar ultima parte boldata daca nu aveti chef sa cititi tot ce am scris aici... Sincer nici eu nu imi dau seama cat am putut sa scriu... Oh well...


Stau si scriu cu "True Blood" deschis in BSplayer si cu messenger-ul deschis. De fapt nu, nu scriu eu, atentia mea este asupra ferestrei de messenger fiind foarte atent la discutia cu un mai vechi prieten. Nu scriu, eu sunt atent... dar aparent degetele mele s-au hotarat sa scrie in locul meu.

Trezindu-ma astazi la 11, am iesit afara si am vazut un soare foarte stralucitor: inceputul unei zi frumoase care aparent este ziua de Craciun. Stau si pierd timpul... pe la 14, incep o discutie cu un vechi prieten, "P". Pe "P" l-am cunoscut prin intermediul altui prieten, cel mai bun(fost) prieten al meu din liceu, "O". Deosebirea dintre cei doi este ca "P", desi mai mic de varsta decat mine si "O" are o gandire mult mai matura decat a lui "O" si de ce nu, chiar si mai matura decat a mea. In fine, discutia pe care am avut-o azi cu "P" nu a fost defapt decat o parere pe care eu o aveam de mult.... Sa va spun cum sta treaba: pe "O" l-am intalnit in clasa a 11a cand a trebuit sa ne alegem profilul. Noi eram 2 clase de a 10a si unii din noi au ales un profil si altii celalalt profil. In clasa a 11a s-au amestecat clasele si atunci l-am cunoscut pe "O". Cu "O" aveam o multime de chestii in comun: pe langa muzica, jocuri online si anime-uri, parerile noastre despre persoane si unele lucruri erau de cele mai multe ori aceleasi. In fine... Dupa ce l-am initiat pe "O" in arta lui World of Warcraft(WoW) am devenit mai apropiati si am ajuns sa il consider cel mai bun prieten al meu. Dupa multe convorbiri, multe iesiri in oras, "O" la randul sau l-a initiat pe "P", un prieten mai vechi de-al sau deasemenea in arta WoW-ului =). Grupul nostru s-a marit cu timpul si am ajuns sa fim 5 persoane care dupa ce chiuleau de la ore sa joace WoW, ieseau in oras impreuna si glumeau si radeau si se simteau bine cu totii, practic avand o viata fara prea multe probleme, situatia avea sa se schimbe radical. Dupa ceva timp, grupul nostru s-a micsorat, una din persoane, "E" plecand in Italia iar alta, "A" a inceput sa isi piarda pasiunea pentru WoW. Grupul nostru s-a redus la 3 persoane: Eu, "P" si "O". Le simteam lipsa celor 2 absenti dar lucrurile tot mergeau bine: ne simteam bine impreuna si pana la urma asta conta cel mai mult. Dar nu prea mai exista happy end in ziua de astazi, asa este? Nu prea mai exista prietenii care sa tina la nesfarsit, nu? "Friends come and go..."
Problemele au inceput cand "O" a intalnit pe cineva pe care o sa o numesc "X" . Totul era ok primele saptamani, grupul nostru se marise cu o persoana, pentru ca "O" o aducea si pe "X" la iesirile noastre cu grupul. Chiar daca "X" nu avea nici o legatura cu WoW am acceptat-o in grupul nostru pentru ca era iubita lui "O". Dupa primele saptamani, "O" avand o frizura, mai exact, el obisnuia sa isi poarte parul mare, cam pana pe la umeri. Pana cand intr-o zi, "X" practic l-a fortat sa se tunda deoarece "Mie nu imi plac baietii cu parul mare". Yup... l-am tachinat pe "O" ceva timp pe seama asta dar am zis asta este se mai intampla... Cu timpul chestiile au evoluat, "O" distantandu-se treptat de noi, de mine si de "P" petrecand mult mult timp impreuna cu "X". Eu si cu "P" ne intelegeam super, am iesit de cateva ori numai noi 2 si aveam pareri similare legate de relatia dintre "O" si "X". Ca sa tai o poveste lunga si sa o fac un pic mai scurta, sa avansam timpul pana cand am dat bac-ul in clasa a 12a. In timpul asta, "O" se distantase de noi cam mult insa mai ieseam cateodata cu el... Dupa ce s-a terminat toata chestia cu bac-ul, dupa ce am aflat fiecare la ce facultate am intrat, am mai pastrat legatura cu "P" si "O" insa ne vedeam din ce in ce mai rar... adica ne vedeam cam o data pe luna.... Sa mai avansam un pic timpul si sa trecem la anul 2 de facultate: Intr-o zi m-am intalnit cu un fost coleg de liceu, "V", pe undeva prin zona facultatii la care invat. Ne-am salutat si "V" m-a intrebat: "Tu ce mai faci, pe la ce facultate mai esti?" si eu i-am raspuns: "Sunt tot la aia... ce, doar ti-am mai zis..." si mi-a dat o replica pe care nu ma asteptam sa o aud... "Pai "O" mi-a zis ca te-ai lasat de facultate si acum stai acasa". Singura expresie pe care am putut sa o am a fost " :| " . In fine... Ajungem la ziua de azi in care am inceput o discutie cu "P", si care mi-a zis ca iubita lui "O", i-a spus lui "P" ca el vine pe acasa pe la "O" doar ca sa profite aka sa manance la "O" acasa, sa fumeze, sa piarda timpul pe acolo, fapt care nu este adevarat deloc. In fine... people change... Tot ce pot spune este ca este uimitor cat de mult o persoana poate influenta pe alta, este uimitor cum te poti schimba radical, cum esti orbit de cineva incat nu iti dai seama ca iti pierzi prietenii... Lucru pe care nu il pot intelege, lucru pe care nu il voi intelege niciodata.... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu